Ny pyjamas
2011-10-11 / 15:46:53 / Prylbögen

Var till Ikea och Hööks igår med Robin och handlade lite (o)nödvändigheter. Alltid kul att förnya sig lite hemma, jag tycker man blir piggare då. Nu är jag supernöjd med vardagsrummet igen (går väl över om två veckor igen.. :P). Hittade iaf ett nytt stalltäcke till Liptus på Hööks. Nu när det börjar gå ner mot nollan på nätterna, och han dessutom är (halv)klippt, så kände jag att jag ville ha något liiiite tjockare på honom. Han står dessutom precis bredvid ytterdörren som står öppen på nätterna. Detta täcke tror jag blir bra, det är ett fleecetäcke, men eftersom det är fodrat med ett slätt tyg (som även gör att spån och sånt inte fastnar, och skulle han ha ett regntäcke ovanpå glider det lättare, vet inte om det bara är jag.. men jag tycker fleecetäcken glider bakåt och sitter stenhårt över bogarna bara över en natt..) blir det ändå något tjockare!
´

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: