Bergsget
2011-04-12 / 11:37:25 / Allmänt

Blev inte så mycket med föreläsningarna igår, tittade i en halvtimme, men det var kaos och utrustningen fungerade inte bra (liveföreläsning via datorn). Så jag åkte ut till stallet med Johanna och Martina istället, byggde hage och löshoppade Athos. Filmade löshoppningen, men tyvärr dog kameran. Ska försöka få liv i den och visa lite filmer sen, bland annat en film på Martina som jag skrattade så jag nästan dog åt! Visade sig att Athos var en kaxig jävel..

Liptus och Rosen var ut på en "off-road-promenad" i skogen bland stockar och stenar. Visade sig att Liptus var bättre på att hålla reda på sina fyra ben, än vad jag var på att hålla reda på mina två. Jag ramlade på en pinne, som trasslade in sig mellan fötterna på mig, och dök på näsan rakt ner i marken. Trodde Liptus skulle få panik och såg framför mig hur han kastade sig åt sidan och trampade på mig, eftersom jag landade precis på hans hovar. Men han bara stod och glodde på mig och såg ut att tycka att jag var väldigt pinsam som ramlar omkull när vi är ute på promenad med Rosen!  ;). Pigg som sjutton var han iaf, fick hålla i honom runt halsen ibland för att kunna ta mig fram på ställen där han bara plöjde igenom! Jag tror jag har en begsget!
Bild från igår innan föreläsningarna när jag var ute på promenad runt tisken. Var +15 ute, jätteskönt!
Micaela

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: