Duca
2011-04-17 / 22:27:39 / Prylbögen

Nu är jag på bra humör, har precis köpt dessa Duca Design stigbyglar! Jag vet att Johanna inte kommer prata med mig på flera veckor nu (haha), men jag tycker faktiskt att dom är snygga! Kan vara kul att ha något utstickande ibland som piffar till lite, blir lätt så tråkigt annars.

Lyckades få ihop foderuppgiften med hjälp av Johanna. Blev lite knöligt där ett tag med ett superblött hösilage, med supermycket energi. För att få en lagom energimängd fick man dra ner så mycket på grovfodret så det blev alldeles för lite "kilomässigt". Tror jag fick ihop det tillslut!
Har varit sugen på godis hela dagen, har försökt hålla mig faktiskt. Men efter att ha ätit två gånger, och fortfarande var sugen så ställde jag mig och gjorde chokladbollar. Är ganska smart att göra det faktiskt, för man slutar att vara sugen på godis bara efter två stycken, haha. Nu ska jag fortsätta kolla på filmen "Liar, Liar" på trean, sen kommer Robin hem och sover med mig nångång inatt :).
Micaela

2 Kommentarer
Johanna:

Nu är det inte långt ifrån att jag inte står ut med och prata med dig :P Vart går gränsen människa!!! :):)



SKRIVET DEN: 2011-04-18 KL: 07:55:40 URL: http://tankaravjohanna.blogg.se/
Elin:

sv: ja precis, därför jag undrar om de kan lägga på sig fett även i ansiktet? :P



SKRIVET DEN: 2011-04-18 KL: 11:20:36 URL: http://stallvran.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: