Duggaskrivning
2011-04-04 / 13:54:11 / Allmänt

Går framåt med duggan, och tur är väl det då jag måste lämna in den idag innan jag åker till stallet igen. Släppte bara ut hästarna när jag var där imorse, så ska tillbaka senare i eftermiddag. Det är både bra och dåligt att ha grupparbete, vi är bara två stycken, så det blir ju lite knöligt när någon av oss inte kan, och när den andra personen kanske inte är fullt så engagerad och villig att lämna in uppgifterna i tid. Samtidigt får man lite gratis och kan sitta och blogga och måla naglarna emellanåt, när andra delen skriver. Hehe.
Äh, jag ska väl engagera mig lite jag med nu. Anledningen till bildbristen är att både min och Robins kameror har gett upp, eller ja. Min är på språng, eftersom Robin glömde den i en bil som är neråt i landet. Och hans egen fungerar inte, av någon anledning. Men får bli lite mobilbilder så länge, tråkigt.
Bild från provridning 2008, världens smajl!


Micaela

1 Kommentarer
Ida:

Det där minns jag, var där och kikade när du provred. Hade ju min förra ponny i Vassbo. :)



Sv: Eller hur! Visst finns det fina outfits utan luvan också, men har man en som matchar så tycker jag absolut att det ska på... ;)



SKRIVET DEN: 2011-04-06 KL: 14:09:09 URL: http://idahjelm.se



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: