Fredag
2011-04-15 / 10:44:26 / Allmänt

fredagsförmiddagen ska snart spenderas i köket, med att ta itu med diskberget som täcker inte bara diskbänken, utan även köksbordet och golvet. Hö Hö..! Så går det när man är bekväm (=slö) i några dagar. Ska ta itu med tvätten ikväll också har jag tänkt. Senare idag blir det stallet med Johanna, hoppas på en tur i skogen i finvädret.
Haft en väldigt trevlig pratstund med Malin nu på morgonen, vilket oftast spårar ur, med bögar och diverse, men vi har storartade planer inför Dalahoppet. Som innebär mord och dreggel. Kan bli intressant.

Nu ska jag ta itu med köket, kika igenom mina nya böcker, och sen hoppas jag att Johanna är klar i skolan så vi kan åka mot stallet!
Micaela

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: