fredag
2011-04-09 / 00:10:46 / Dagens ridpass

Var ut i skogen med Johanna och Rosen idag, red runt gamla sommarhagen. Var skitmjukt på vissa ställen, så vi sjönk igenom litegrann, men det gick bra.. Vägen blev bättre när vi kom ut ur skogen. Pigg och glad häst, som var stel i början men sen blev otroligt mjuk och fin. Gjorde mycket öppnor och slutor, och han lyssnade jättebra.
Hade bestämt mig för att åka till Gävle imorgon och rida en klass, (packningen står till ochmed framställd i stallet ;)), men blev lite krångel med bil och så, så jag lägger ner det. Får bli Falu RK vid påsk istället. Kanske blir ridhuset imorgon istället, jag vill hoppa! :D

Förresten har jag lyckats hitta min kamerasladd, jag måste ju vara helt pantad. Den låg precis bredvid datorn, på samma ställe som jag letat på säkert 20 gånger..
Malin och Liptus i Avesta, 26/3.


Micaela

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: