Full fart
2011-04-13 / 20:58:19 / Allmänt

Blev en tripp till Borlänge med Johanna idag. Slog tidsrekord inne på Biltema, besökte Granngården i deras nya lokaler, glass på mcdonalds, och självfallet Aubiose. Jag var på jakt efter nya stigläder till hoppsadeln, vilket jag hittade. Så jag är väldigt nöjd :). Åkte även och hämtade grejor på Österbo hästgård, så nu har jag äntligen fått hem min tröja. Var på tiden!
Åkte direkt ut till stallet på vägen hem, vi tog en tur runt "kohagen" med grabbarna, med Madde och Cadet som sällskap. Trevligt! Skrittade nästan hela vägen, vilket blev drygt en timme. Liptus var mjuk, och PIGG. Gick bra iaf, han höll sig någorlunda på marken.

Nu ska jag invänta Robin, sen blir det onsdagsmys med tacotallrik, chips, dipp, cola och nya Harry Potterfilmen som ingen av oss har sett än! :)




Nya tröjan

Micaela

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: