galen häst
2011-04-10 / 11:07:39 / Allmänt

var ut i skogen igår med Athos, Rosen och Cadet. Liptus var galen, studsade på stället och galopperade i sidled längs vägen, sån himla energi! Herregud :P. Gick bra iaf, och alla kom hem helskinnade. På kvällen hade jag planerat att städa och tvätta, men fick besök av Martina istället, vilket var mycket trevligare än städandet! Senare på kvällen kom Robin hem, så vi åkte och åt kvällsmat på Max. Blev en bra lördagskväll trots allt! :) Trist att det inte blev nåt av med tävlingen, men det var rätt skönt att bara åka ut och rida en sväng med trevlig sällskap, och sen komma hem I TID för en gångs skull!

Idag åker vi till ridhuset med Liptus. Martina ska prova att rida honom, jag tror nästan att jag har övertalat henne att tävla dressyr med honom framöver, eftersom jag själv aldrig i hela livet kommer att tävla dressyr på honom ;). Jag har tänkt filma lite, så det kanske dyker upp nåt ikväll! Om inte annat så lovar jag bilder.
Från ridturen igår.

Micaela

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: