heldag
2011-04-30 / 11:07:39 / Dagens ridpass

Var i stallet från morgonen till kvällen igår, och jösses vad jag har bränt mig. Har fått solexem också tror jag.. Somnade på marken utanför stalldörren, haha! Åkte hem en snabbis vid fyra och åt och bytte om, sen åkte jag och Martina tillbaka till stallet för att åka till ridhuset med Liptus. Martina red honom, gud så skönt det var att bara titta på, var helt slut i huvudet. Liptus var lite stel och hängig i handen till en början, men släppte och blev jättefin mot slutet efter lite bommar!
På kvällen kom Robin hem, och det var inte speciellt svårt att övertala honom att åka och äta på Max, mums!

Bild och film på Martina och Liptus igår (bilderna är tagna med min mobil, så färgerna blev lite suddiga och Liptus verkar ha fått ny färg!)
Micaela

2 Kommentarer
Johanna:

Han rör sig mycket finare i ridhuset än hemma på våran lilla bana :)



SKRIVET DEN: 2011-04-30 KL: 20:48:32 URL: http://tankaravjohanna.blogg.se/
Matilda:

Gud vilken fin häst!

Ni passar ihopp =)



SKRIVET DEN: 2011-05-06 KL: 22:43:22 URL: http://vickysutbildning.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: