Herregud!
2011-04-07 / 23:57:23 / Prylbögen

Jag har hittat den fulaste ridhjälmen någonsin, sorry om någon av er äger en sån, men jag tycker den är GRÄSLIG! Vad säger ni?
Bild lånad från hippson.se
Utöver mitt kräkanfall tidigare idag när jag såg denna hjälm, så har jag fyndat på kvällskvisten! Ett par "slit- och slängskydd" till Liptus att ha ute i skogen nu när det är så lerigt. Så himla trist att förstöra skydden för att man är ute i skogen. Och ett brunt träns med aachennosgrimma fick också följa med, kände att jag ville ha ett extra brunt träns till hoppsadeln att ha också som "slit- och släng" (hade lera på nosgrimman här om dan...). Tipsar om att Haglunds har lagerutförsäljning. Fick senskydden för 69(!) kronor, och då är det till och med med gel i som formar sig efter benet!
Slit- och släng till geggiga skogsturer.
Bild lånad från hastprodukter.se


Micaela

1 Kommentarer
martina:

Den där är inte snygg :P haha tänk och ha den.. praktiskt med solskydd men vadå.. haha



SKRIVET DEN: 2011-04-08 KL: 19:33:50 URL: http://mzedendahl.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: