Invigt Ducastigbyglarna
2011-04-26 / 18:30:00 / Prylbögen

Idag har jag invigt mina Duca design. Är positivt överraskad över hur lätta dom är, väger knappt någonting! Däremot är de ganska "breda" där man har foten, vilket gör det ganska svårt att trampa ner hälen ordentligt. Speciellt om man, som jag, har en tendens till att dra upp den. Det kändes också att de inte flexade lite mycket som mina andra ledade stigbyglar, det är lite svaj i dom. Kände lite i knäna efter ett tag, kan ha berott på att jag hade mycket kortare läder än vanligt idag, återstår att se.
Färgen är inte ett dugg lik i verkligheten som den ser ut på bilderna. Den är mer brun i verkligheten, i nästan samma ton som den ljusaste delen på sadeln.
Micaela

2 Kommentarer
Josäfin :>:

Fan va snygga :D



SKRIVET DEN: 2011-05-05 KL: 20:52:04 URL: http://jossanamigo.blogg.se/
carro:

snygga! :)



SKRIVET DEN: 2011-05-06 KL: 11:51:58 URL: http://benzie.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: