kallt och tråkigt
2011-04-01 / 22:06:59 / Allmänt

Fick lite gjort på duggan iaf, alltid något. Suck, det är jobbigt med grupparbeten ibland. Blev bara på sämre och sämre humör, och tillslut var det så illa så jag och Johanna tänkte gå ner till sjön vid stallet och dränka oss, hehe. Allting var bara skitjobbigt. Tror jag börjar bli sjuk, fryser som sjutton och är helt stekhet. Får stå ut med Ipren de tre timmarna jag ska jobba imorgon, och sen blir det direkt till ridhuset, har tänkt mig lite markarbete/hoppning. Borde dressyra lite, men vi får se hur det blir med den saken :P.
Liptus fick vila idag, pga mitt jäkla humör. Kändes helt lönlöst att försöka rida idag. De är ju ute till 20 nu, så jag tror inte han blev så ledsen ;).
Nu ska jag, efter att ha smällt i mig chips till kvällsmat så jag har ont i magen, försöka få i mig något riktigt, sen titta på film på trean. Hoppas jag är på bättre humör imorgon när jag vaknar!
Saknar min älskling..




Micaela

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: