Måndag
2011-04-18 / 12:00:28 / Allmänt

Har nyss diskat så jag fick russinfingrar, kände att jag ville få det gjort innan jag tog tag i nåt annat idag. Har hunnit vara och handla med Robin också, så nu är det gjort. Idag blir det stallet med Johanna. Martina ska dressyra lite på Liptus på banan, kul :). Jag kanske ska passa på att jävlas lite med skitponnyn då, hoppas att det går att få fason på honom. Han är fruktansvärt kaxig.
Denna vecka, och nästa kommer nog bestå av ganska mycket plugg. Har två tentor som ska in, och fyra föresläsningar på totalt 12 timmar jag måste se. Herregud, känns att det var längesen jag gick i skolan. Sen kommer jag förmodligen ha en komplettering på en dugga att göra också, känner på mig det. Men har inte fått något besked än, och det är snart tre veckor sedan jag lämnade in den, suck.

Nej, nu måste jag laga mat. Återkommer med bilder från dagen ikväll :).
Martina och Liptus

Micaela

1 Kommentarer
Sandra Jacobsson:

Sv: Tack! Det är jäkligt lätt när man får till rätta känslan också :)



SKRIVET DEN: 2011-04-18 KL: 16:35:34 URL: http://sjacobsson.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: