Onsdag
2011-04-13 / 10:17:04 / Allmänt

Igår tog jag och Robin en spontantripp till IKEA i Valbo. Hittade på en hel del saker faktiskt, bland annat en ny bokhylla till sovrummet, blommor, fina krukor, tavlor och förvaringsgrejer. Kul! :). Direkt efter IKEA var det "stallmöte" eftersom vi har blivit lite kort med folk pga, brutna ben, bebisar och utlandsresor. Men det löste sig rätt bra tror jag. Longerade Liptus efteråt, och det är nog bara tur att jag överlevde. Han var helt galen, bockade och sparkade och var helt jävla galen. Flög ben åt både höger och vänster. Han fick springa av sig riktigt ordentligt iaf. Hoppas han är lite lugnare idag när jag ska tillbaka i eftermiddag och rida.
Nu ska jag knåpa ihop ett nytt schema till stallet, och täckesinfo till Liptus.
Filmbild

Micaela

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: