Påsk
2011-04-24 / 19:32:14 / Allmänt

Påsken har bjudit på strålande väder, som säkert ingen missat, så jag har inte alls känt för att blogga. I helgen blev det tvådagars utgång, jag trodde jag var för gammal för sånt, men jag överlevde. Bland annat med Johanna och Millan som jag inte träffat på år och dar, Martina, Ia och massa andra. Har haft superkul =). Har även vart hos mamma och ätit påskmat igår, har som vanligt, blivit väääldigt mycket påskmat denna helg. Liptus har gått på halvfart. Longerade honom i fredags, gjorde mycket tempoväxlingar i traven. Även mycket övergångar skritt-trav. I Galoppen fick han rulla över ett litet hinder, sög tag i det och hoppade fint och noggrannt. Kom en cross åkandes så han höll på att skita på sig en gång, men sen brydde han sig inte. Duktig häst.

I lördags fick han vila, var ut en snabbis och gjorde iordning, var så fruktansvärt varmt så han fick vara.
Påskmat, cola och captain morgan i fredags på balkongen

Micaela

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: