Pigg häst!
2011-04-04 / 22:24:57 / Dagens ridpass

Duggan är inlämnad, gud så skönt!
Idag var jag och Liptus ut i skogen med Johanna och Rosen, eller skog och skog. Höll oss på "cykelvägen", höll igång men Liptus blev bara piggare och piggare ju längre vi red. Tillslut stod han och studsade på stället i galopp, haha. Han kändes fin iaf, passade på att göra mycket skänkelvikningar och öppnor i galoppen när jag hade så mycket gratis energi. Mjuk och fin, och jäklar vad han sköt ifrån i bytena, jag höll på att vurpa fram över halsen på honom flera gånger. Trodde jag skulle flyga av i en vattenpöl också, men klarade mig ;).
Idag fick Liptus inviga sitt nya hallontäcke, haha.



Rosen! Med Liptus i bakgrunden.


Micaela

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: