regn
2011-04-20 / 20:58:24 / Allmänt

Har haft en väldigt trevlig dag idag med Johanna och Madde, inte varje dag man får besök från storstan ;). Var ner på stan och letade present till Martina först, sen gick vi och kollade på glasögon till Johanna. Sen blev det MAX. Efter det åkte vi till stallet, och var ut på en tur med Liptus, Athos och Rosen. Självklart började det regna. Men men, det gick bra ändå. Liptus var sjukt pigg, och allmänt dryg. Skulle bara springa hela tiden, och drog sig åt höger. Gick emot som sjutton hela tiden, och blev rädd för en hund vilket resulterade i att han gick rakt in i Athos vagn, och fick blå färg över hela benet. Gick som vanligt efteråt iaf, och jag märkte ingen skillnad. Så det gick nog bra. Släppte efter tillslut, och blev väldigt mjuk.. Knäppa häst!

Nu måste jag fortsätta skriva klart duggakompletteringen. Måste få den klar idag, för imorgon ska tentan in. Så måste skriva klar den imorgonbitti, för att hinna åka till ridhuset och hoppa.. Skulle behöva göra en foderkomplettering också.. Hur fan hinner folk jobba heltid?!

Tog lite bilder och flmade en snutt idag, tyvärr var jag så puckad så jag vred mobilen, så filmen är på snedden. Var ändå inte speciellt spännande med en film från en uteritt, men men!
Johanna och Rosen

Madde och Athos

Jag, Liptus, Johanna och Rosen. (snodde denna bild från Maddes blogg).
Håller på och skrattar ihjäl mig åt Athos fina omkörning. Var jävligt svårt att filma med en hand medans man red, haha!

Micaela



1 Kommentarer
maddis:

HAHA. knäppis<3



SKRIVET DEN: 2011-04-27 KL: 13:25:00 URL: http://madeleneahnstrom.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: