samma visa igen..
2011-04-01 / 11:10:22 / Allmänt

Ja, då var det dags igen. Kommer på mig själv med att jag hela tiden har tusen undanflykter för att slippa plugga. Idag blev det ingen nytta gjort heller, har bara gjort mackor och köpt träningskort för Tusse. Så nu jäklar :).
Måste verkligen komma igång med duggan ordentligt idag, vill inte sitta med det i helgen. Har kommit in på en till kurs nu också, som det verkar.. Hästens utfodring heter den, och jag känner att jag är tvungen att klämma in den mellan de andra två kurserna, för jag vill verkligen gå den. Den verkar väldigt intressant. Trist bara att inloggningen inte fungerar.. Ska ta itu med det också idag. Beställa bok måste jag göra också.. Bäst att sätta igång.
Bild lånad från Adlibris.com


Micaela

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: