Skogstur i solen
2011-04-17 / 15:14:01 / Allmänt

Var ut i skogen med Rosen och Athos idag. Skrittur upp för berget, sen ner runt gamla sommarhagen. PIGG häst, som inte var riktigt nöjd med att bara skritta. Vilket han visade genom att bjuda på lite bockningar och bus, haha. Måste ut och galoppera av honom ordentligt i veckan tror jag. Tur han är snäll iaf, fast han knappt vet vart han ska göra av sig själv. Jag förstår inte hur han kan ha så mycket energi!

Hade en trevlig kväll igår när vi kom hem från Uppsala med Robins syster och kompis. Kortspel och charader, blandat med vin är oftast en bra kombination ;). Tror jag besparar er bilder denna gång faktiskt!
Nu ska jag ta tag i att göra mat åt mig, så jag inte dör. Sen kommer förhopnningsvis Johanna hit och hälsar på och hjälper mig med min "bestämma ts-halten i äckligt hösilage-uppgift". Kan bli spännande..
Micaela

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: