slöa pållar
2011-04-21 / 23:13:56 / Allmänt

Idag var alla hästar jättesega i hagen. Låg och vilade, kliade varandra överallt, och var allmänt jäsiga. Liptus fick gå ut på en promenad med Rosen idag, tror varken han eller jag orkade ut på en tur idag. Han stod och sov när jag borstade bort allt grus och damm på honom, han som i vanliga fall brukar studsa runt och leva rövare. Liptus har fått ny kompis idag med, har stått med Cadet förut, men då var Grace också i hagen. Nu är hon på semester, så då fick Liptus flytta in till Cadet igen. Och det verkar som om dom har blivit BFF´s ;).

Satt i solen utanför stallet med Johanna läääänge idag, åt mat, godis och försökte oss på att göra hennes matteprov. Gick väl sådär, haha. Ska försöka göra det senare ikväll när Robin kommer hem, hoppas han fattar lite mer. Jag och Johanna fattar ju uppenbarligen ingenting iaf :P.
Nu har jag iaf nyss lämnat in tentan, vilket känns superskönt. Fick besked om att duggan är godkänd nu också, så det känns ännu skönare! Ska vara ledig hela helgen nu har jag bestämt, utan att tänka på plugg. Sen blir det rivstart på tisdag, med körlektioner varje dag och plugg. Hej å hå, men snart sommar!
Var och hämtade lite grejer från Österbo hästgård idag med, bland annat beiga benlindor, orange BR t-shirt och mina DUCA stigbyglar :D. De var ännu snyggare i verkligheten än på bild! Ska ta bild på dem när jag fått på dem på sadeln, red ju inte idag, så orkade inte pyssla med det.

Bilder från idag





Har inte tänkt på det förut, men Athos och Jusse ser ju nästan likadana ut, svarta på halsen, huvudet och rumpan, och vitt däremellan!
Micaela



0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: