T-shirtväder!
2011-04-18 / 21:51:07 / Allmänt

Idag har jag fått lite färg tror jag! Suttit i solen i stallet med trevligt sällskap, oslagbart :).
Var ut i skogen med Johanna och Rosen, körde Athos, i T-shirt! Helt sjukt skönt väder. Martina red Liptus en stund sen, men började må illa som sjutton, så vi löshoppade honom lite istället. Han brukar vilja springa bredvid och bara hoppa omkring, men han VILLE verkligen hoppa idag verkade det som, sprang inte förbi någonting och sög tag i hindren :). Hoppade väldigt fint, några språng på ett räcke bara. Upp till ca 1,00 tror jag att det var, så svårt att uppskatta höjder.
Märkte att det tydligen går att löslongera min häst också, haha! Han brukar mest bara springa och ställa sig i ett hörn av ridbanan när jag har honom lös, men idag sprang han runt mig på en volt, och betedde sig precis som om jag skulle ha haft en lina på honom. Jätteroligt! :)

Tack vare all sol har hagarna torkat upp jättefort, och det är SÅ skönt!
Förvirrad häst som inte riktigt fattade varför piloten hoppade av och slängde ner sig på marken :P

Athos rumpa, Rosen, Johanna och Amira.

Nakenfisar i hagen!

Martina och Liptus
Micaela


1 Kommentarer
Martina:

Haha ååh, kände mig som en pensionär! Eller mask...



SKRIVET DEN: 2011-04-18 KL: 22:23:27 URL: http://mittlivsommartina.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: