tenta
2011-04-21 / 12:14:24 / Allmänt

har suttit och skrivit tenta hela morgonen nu, känns sådär. Tror den är någorlunda klar, har lagt ner för stunden iaf. Har diskat och plockat lite tvätt istället, och förhoppningsvis blir det stallet snart. Så får jag fortsätta peta i den ikväll. Fick in kompletteringen till duggan igår natt iaf, vilket kändes väldigt skönt! Är alltid skönt att skriva duggan precis innan man börjar på tentan, så man har allting färskt i huvudet. Är lite jobbigt om man skriver duggan tidigt, sen väntar några veckor med tentan, för det är inte bara att hoppa in i boken och börja spåna på en gång, eftersom alla böcker är på engelska. Och det är inte "skolengelska" tyvärr :P.

Hade tänkt åka till ridhuset och hoppa idag, men vet inte hur det blir.. Har en sån här dag då jag absolut inte har lust att rida öht! Usch.. Martina kanske kan dressyra lite på honom istället. Hade tänkt åka till falu ridklubb och tävla på lördag, men tror jag lägger ner det. Är helt anti känner jag.. Vill bara vara hemma och äta påskmat hela helgen, och eventuellt åka dit och kika lite. Men har ingen lust att tävla. Det får nog bli en annan gång, om jag inte ångrar mig igen innan helgen, haha. Ikväll kommer Robin hem iaf, och imorgon ska vi hämta moppen som jag ska brumma runt på i några månader tills jag fått körkortet, kan bli väldigt intressant. Jag har aldrig kört moppe tidigare! Nu ska jag fortsätta med tvätten, återkommer väl med rapport ikväll om hur dagen sett ut :).
Malin och Liptus i avesta 26/3

Micaela

1 Kommentarer
Sandra Jacobsson:

Sv: Helt galet är det! Det är så himla tragiskt att premierna inte också stiger, trots att man blir placerad i nästan varje start lyckas man ändå gå back. Så ska det väl ändå inte behöva vara?! Vi får hoppas på ändring :)



SKRIVET DEN: 2011-04-21 KL: 20:31:18 URL: http://sjacobsson.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: