tidsfördriv
2011-04-01 / 13:41:19 / Prylbögen

Gud vad det är tråkigt att sitta och vänta. Väntar bara på att klockan ska bli 14 så vi kan komma igång med den jäkla duggan någon gång. Det är rätt segt nu, och det känns som om jag bara slösar bort en massa tid. Har iaf hunnit diska lite, och beställt ett schabrak med matchande luva! Har kommit på att Liptus faktiskt passar bra i blått. Tyckte jag var värd det efter att ha pluggat lite, registrerat mig på hästfoderkursen och... Tänkt tanken att dammsuga, haha. Ska faktiskt ta och dammsuga nu så känns det bättre ;). Ska försöka hinna med att äta också innan klockan blir två..

Detta schabrak och luva är påväg hem till mig nu =).


Micaela

1 Kommentarer
Elin:

snyggt set! har själv det beiga schabraket till ponnyn :)



Sv: jamen eller hur! känns som tshirten är ett test för att se hur många knäppisar som faktiskt köper den ;) är det för märkets skull då eller för att man gillar utseendet tro...



SKRIVET DEN: 2011-04-01 KL: 15:55:13 URL: http://stallvran.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: