Varm häst
2011-04-14 / 16:43:45 / Allmänt

Fixade iordning åt tre hästar på rekordtid idag, riktigt skönt att ha det gjort innan man går och sätter sig i solen och slappar till. Liptus skötte sig bra idag när Martina red, tror han blev lite ofokuserad och trött pga värmen, ovant att det är så varmt som det är idag, men gud så skönt det är! Nu hoppas jag på att våren är här på riktigt. Filmade lite med hennes kamera, få se om det kanske dyker upp nån film framöver. Beror på piloten ;). Har iaf tagit mig hem nu, Robin är i Hofors och håller nåt föredrag nr 2 idag, och jag hade tänkt tvätta. SJÄLVKLART har samma person som sist bokat upp hela tvättstugan resten av kvällen när jag hade tänkt tvätta, gjort det igen! Skitkul! Så jag går ner till Konsum och hämtar ut mina paket istället.
Micaela

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: