Filmer
2011-08-22 / 21:50:58 / Dagens ridpass

Idag har vi varit ut på en mysig tur i skogen med Martina och Cary. Liptus var väldigt pigg och glad, och pinnade på som tusan. Var mjuk och fin, och kändes riktigt positiv. Kul! Imorgon ska vi jobba ordentligt, ska galoppera uppför berget. Var riktigt längesen nu!

Satte ihop en film från Pay and Jumpen i Storbyn. Är lite kråkhopp, missförstånd och sånt men det får man ta. Fokuset just nu ligger på att få honom att inte stanna :). Han kändes lite slö, det var riktigt tungt underlag. Fick inget bra flyt i första klassen, fick inte med mig honom i kurvan mot tvåan. kändes bättre i andra. Klippte bort min tvärnit på första hindret i andra klassen, då jag stannade honom och började om för vi kom helt galet.



Här är en film från Torsåker också, som jag har glömt att visa. Där var han ännu segare! Förhoppningsvis har han lite bättre tempo i helgen så han tar för sig lite mer och får lite finare språng :).

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: