Galopp
2011-08-23 / 20:57:57 / Dagens ridpass

Idag har vi varit ute och galopperat ordentligt! Upp för hela berget tillsammans med Martina och Cary, så kul att slippa traska nerför ensam för en gångs skull! Vi tajmade in en bra dag tror jag, då det var varmt och hästarna var rätt trötta ;). Måste ta och klippa Liptus nu, man märker att pälsen är tjockare. Han blir svettig på en gång nästan. Det får bli nästa vecka tror jag, om jag inte ska låta det vara tills jag kommer hem från Turkiet. Det märks.. Imorgon ska jag upp med tuppen, åker med Martina ut till stallet 5.30 för att sedan åka hem och sova några timmar. Och åka med båda Martinorna till stockholm över dagen. Känns som om jag kommer vara ganska död imorgon kväll, får se om jag gör något tidsinställt inlägg imorgon. Eller slänger iväg något innan vi åker.

´
Har klickat hem en hoppgjord åt Liptus idag. Hoppas den kommer fort så jag kan använda den på söndag :). Från Silverline of sweden, som är ett nytt hästsportmärke som lanserades i Falsterbo i år. Jag har bara hört bra om det, så ska bli roligt att själv få klämma och testa!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: