Nya rutiner
2011-08-31 / 08:44:55 / Dagens ridpass

Ursäkta den urusla bloggningen, har fullt upp med att ta mig in i skolvärlden igen. Och svårast av allt, tajma det med häst, sjuklig trötthet och allt därtill. Inne på tredje skoldagen nu, och jag tror att lite börjar falla på plats. Hoppas på att mina böcker kommer snart bara, börjar få lite smått panik.
´
Igår tömkörde jag Liptus, han var pigg och glad. Var ut på en skrittur i förrgår, så han hade nog samlat på sig energi. Inga speciella övningar, utan han fick jobba på i både traven och galoppen med mycket övergångar och tempoväxlingar. Hade gummisnodden på honom ett tag, och det funkar utmärkt. Ska försöka filma honom nästa gång, han är så engagerad i tömkörningen! Idag ska vi ut på en tur med Johanna och Rosen, en långtur hoppas vi på! Men först ska jag ta mig igenom ännu en skoldag.
´
Fick förresten hem ett roligt paket igår! Min magplattegjord jag beställde förra veckan. Den var verkligen superfin, lite mörkare brun än vad jag hade trott. Men jag tror det blir bra ändå, hellre för mörk gjord än att den är för ljus. Det är inte snyggt!
´
Hemska mobilbilder, men men..

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: