sjuk
2011-08-29 / 15:40:11 / Allmänt

Snoret rinner, halsen svider, magen värker och febern stiger. Så roligt har jag det här hemma just nu. Har varit i skolan idag för registrering och lite programinfo. Imorgon blir det mer info, och kursstart. Skönt att få lite rutiner, men kommer bli kämpigt att ta sig in i det. Jag som pluggat på distans det senaste halvåret har gått och blivit lite bekväm.. Hoppas verkligen att jag håller mig någorlunda på benen tills helgen, ser verkligen fram emot tävlingen i Hofors på lördag. Ska bli sjukt kul. Nästa tisdag åker vi till Turkiet också, hade ju varit trevligt att vara frisk då.
´
Återkommer med tävlingsupdate från igår lite senare, nu ska jag sova vidare.
´
Hittade en muppbild från tävlingen igår. Liptus ser halvt retarded ut, och vi är totalt pissblöta!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: