Maktkamp.. igen
2011-02-07 / 11:43:49 / Dagens ridpass

Herregud, känns som rubrikerna heter maktkamp var och varannan dag. Skulle försöka longera igår, söndag, iaf. Vilket slutade i kaos, Liptus var skitförbannad och sparkade åt mig och var allmänt tjurig. Efter MÅNGA om och men fick jag iaf honom att trava några varv runt mig i vänstervarvet, (höger var inga problem alls, skithäst) efter mycket ledarskapsövningar och sånt. Busade järnet i galoppen, och det var inte trevliga sparkar han la av. Var nog tur att jag provade de nya senskydden på, fast jag inte brukar ha "riktiga" skydd när jag longerar, utan bara tunnare dressyrskydd.
Hann också med en tripp till Aubiose igår som hade rea  för sina medlemmar, och gjorde superfynd! Tänkte göra ett inlägg om det senare. Efteråt åkte vi till Burger King och åt mat, sen till Kupolen och handlade lite foundation, eyeliner, nagellack och mascara. Sånt som man ALDRIG köper för det är så tråkigt.
Micaela

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: