saknar sommaren
2011-02-25 / 09:56:36 / Allmänt

nu har jag fått nog av vintern! Fast man ska väl inte börja klaga när det går åt rätt håll, -3 har vi idag. Lite skillnad mot igår då det var -30 på morgonen. Helt sjukt hur det kan vara så stora skillnader. Jag tycker det är konstigt.
Idag känner jag mig lite bättre ändå, har inte tagit någon medicin sen igår morse, och det känns helt okej. Ingen feber tror jag, bara lite ont i halsen, inte extremt. Så ska åka till Lager 157 med Robin idag och fynda lite tänkte jag, fast först ska jag ut med Liptus i skogen. Hoppas det inte gör att halsen blir värre, vill inte att han ska behöva stå bara för att jag är sjuk. Sen får man ju se sina begränsningar om man har 40 graders feber och halsfluss, men när jag bara har lite halvont i halsen så tycker jag det är okej. Det beror väl på att jag är van att alltid ha ont i halsen, och nu är det ju såpass varmt ute också. Gick bra att tömköra igår i -15 så då borde jag överleva dagen.
Hoppas på att hitta några vanliga långärmade t-shirtar på lager att rida i, har brist på ridtröjor. Vanliga tröjor också för den delen, och Robin tycker att jag är knäpp som tycker att det är roligare att handla ridkläder än vanliga kläder.. Antar att jag är helt hjärntvättad. Får väl kompensera upp med att försöka hitta några snygga jeans! Men de kommer väl förmodligen hamna i stallet de med...
Nej, nu har Robin åkt iväg på möte, så nu ska jag försöka få i mig någon mat och hoppa i ridbrallorna! Hörs sen :)
Sommarbild från 2010 på Liptus
Micaela

1 Kommentarer
Malin:

Sv; Nej Micaela!!! Pontus är inte snygg xD Du får väl komma och kolla och ragga lite själv ;)



SKRIVET DEN: 2011-02-26 KL: 12:59:59 URL: http://tjugoandradecember.blogspot.com



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: