snöstorm
2011-02-11 / 10:00:16 / Allmänt

Blev ingen ridning igår efter Borlängeturnén pga "snöstormen", vilket vi ångrar bittert idag när vi tittar ut genom fönstret. Idag är det verkligen snöstorm suck! Så tråkigt, jag som vill ha barmark och vår nu. Men det är väl inte så mycket att göra. Idag blir det att åka till Österbo för att hämta min groomingbag och BR strumpor. Och även lämna tillbaka sadeln jag haft hemma för provning, som var för smal. Kanske tar med mig en ny hem, vi får se.

Provade mountain horse brallorna som jag har igår på Aubiose, fast i vitt! Och jag har äntligen hittat ett par vita ridbyxor som jag själv inte tycker att jag ser ut som en stoppad korv i. Så dom ska jag absolut köpa! Man ska ju känna sig fin som Johanna säger, och det har hon rätt i. Dessutom har jag ju dom redan i blått, så vet att jag verkligen trivs med dom. Hittade även en skitsnygg skjorta från Pikeur som jag är helt frälst i, "knapparna" var "diamanter" ;). Deras ridbyxor var också sjukt snygga, med strass och "diamanter", dock såg dom ut som ett korvskinn, eller möjligen en gördel? Haha.






bild lånad från annashastblogg.blogspot.com



Micaela


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: