usch
2011-02-01 / 15:23:57 / Allmänt

vad jag hatar stora, köttiga sår! Exakt sånt Liptus har skaffat sig. Och absolut tyckte han det var nödvändigt att få det på vänster bak, som man knappt får peta på. Jättekul! Gårdagskvällen spenderades med att stå och spruta såret med en spruta på håll, spraya diverse smetor (eftersom man absolut inte får peta), och sen 30 minuters promenad för herrn som knappt ville gå. Robin höll oss sällskap i skogen. Han gick riktigt stappligt till en början, men blev mycket bättre allt eftersom. Såret såg iaf mycket bättre ut, var inte alls lika blött och kletigt som i söndags. Så det var ju bra iaf!

Imorse upptäckte jag till min förtjusning, efter att Cary smitit ur sin box och turnerat lite i stallgången medans jag satte på täcket, att Liptus täcke var HELT kraschat. Så himla roligt! Så det var bara till att ta ett djupt andetag och gå och hämta ett annat, och försöka se glad ut. Jäkla täckesmarodör! Fast den här gången var det nog faktiskt inte hans fel.


Nu är det väl tänkt att jag ska ut till stallet igen, för att putsa sår, ut och gå med herrn. Sen blir det att kolla på träning för Leif Hall med Johanna och Malin. Fast först ska jag och Robin ta en tripp till Borlänge och hämta Malin.




Bebisprillan!


Micaela

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: