Dagens ridpass
2011-01-11 / 20:59:37 / Dagens ridpass

suck, alltid lika roligt när man råkar trycka bort hela inlägget!
Idag var det en sån dag då allting kändes skitjobbigt, hade inte lust med någonting. Blev en skogstur med Rosen och Johanna. De enda kraven jag hade var att han skulle gå framåt, och hålla sig på marken. Vilket gick superbra! Väldigt lugn och snäll häst. Och fegproppen som tidigare aldrig kunde gå först pga "spöken" gick först i princip hela vägen. Och det går så himla bra att rida ut själv nu också. Inga stopp alls, jätteroligt!

Imorgon blir det en tidig tur till stallet för en gångs skull. Ska bli skönt att se hur det ser ut i dagsljus ;). Har tänkt vara lite hurtig och antingen rida dressyr på banan, eller tömköra. Lutar åt tömkörningen, har tänkt göra det ett tag nu men det har inte blivit av. Får se vad som händer, måste hinna luncha hästarna och sen hinna med bussen tillbaka till stan för att åka och jobba..

På lördag och söndag blir det att åka till ridhuset igen, en dressyrdag och en hoppdag. Och så ska jag hinna med att åka till Sveden med Johanna och kolla på Leif Hallträningar, hoppas på att få en massa inspiration!

Nu ska jag kasta mig in i duschen och äta upp resten av chokladbollarna som jag lyckades riktigt bra med idag! ;)


Micaela



Bjuder på en två år gammal bild på köttbullen, imorgon SKA jag ta med kameran och ta lite nya bilder!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: