hektisk dag, som vanligt
2011-01-12 / 09:18:54 / Allmänt

usch, känns som om klockan är 05, fast den är nog bara 9.15. Skulle egentligen gå upp 05 idag för att hinna åka och rida, för att sedan jobba 11-19. Men bytte lite pass så jag får börja tre istället, skönt! Nu ska jag slänga i mig lite frukost för att sedan gå in till stan och ta bussen ut till stallet. Idag blir det tömkörning, om det inte ser förjävligt ut på ridbanan vill säga. Får gå ner på åkern i så fall, kändes som en bra dag för tömkörning ;). Är lagomt illamående och har ont i magen, kändes inte så jättebra att sitta på en studsig och pigg häst då.
Ska ta med mig kameran också så det blir lite nya bilder på hästarna, har nog inte tagit en enda bild sen i somras. Jösses, ska försöka få antingen Johanna eller Robin att antingen filma eller ta lite bilder i ridhuset i helgen. Var jättelänge sedan, och jag tror det kan vara bra att få se hur det ser ut från marken. Det känns lite ringrostigt!

Nej, nu får jag lov att skynda mig!



Mysig sommarbild på min ponny Tina, som tyvärr inte finns längre, och Liptus.

Micaela

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: