Hööks vårnyheter
2011-01-11 / 07:57:18 / Prylbögen

Godmorgon! Idag var jag förvånansvärt morgonpigg, brukar gå upp en halvtimme innan bussen går och då vara sjukligt trött. Men nu är jag uppe redan en timme innan, och jag håller inte ens på att svimma.

Igår skickades Hööks nya vår och sommarkatalog 2011 ut, jag har tyvärr inte hunnit fått den, men har kikat lite på hemsidan. Jag blev inte så värst imponerad, hade hoppats på fina schabrak och täcken. Men hittade bara ett schabrak jag blev lite sugen på. Och nu är det ju fri frakt också, jag är så himla hopplös. Så fort det är fri frakt någonstans så känner jag att jag måste beställa något! Måste bli bättre på det där.

En söt "discogrimma" hade de iallafall, undrar om Liptus skäms i den? Den är ju iallafall brun (finns i rosa och ljusblå också).







Shabraket jag blev sugen på funderar jag på att åka dit och köpa, känns ovärt att beställa när det bara handlar om ett schabrak. Antar att jag och Robin ändå ska åka till IKEA snart :).

Nu ska jag äta lite frukost, sen gå till jobbet och öppna. Känns väl sådär idag, är superförkyld. Men men, det är inte så lång dag. Sen blir det stallet direkt efter jobbet. Får se vad vi hittar på idag!


Slänger in en bild på schabraket jag är lite sugen på, har lite dåligt med dressyrschabrak hemma, får bli mitt försvar till de som klagar på att jag redan har för många ;). Fast jag måste fundera på vilket som är finast, blått eller brunt? Har redan väldigt mycket saker i brunt, så borde kanske satsa på blått för en gångs skull..








Micaela


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: