hoppsan
2011-01-26 / 17:59:08 / Prylbögen

hm , min snälllllla syrra har tydligen gjort något inlägg i sin blogg. Vilket ledde till att statistiken plötsligt steg, vilket gjorde mig chockad då detta egentligen var menat att bli en "riddagbok" enbart för mig själv, och inte en allmänn "blogg". Men jag får väl helt enkelt försöka roa er lite då! Ni kan väl höra av er om ni vill ha med något speciellt i "bloggen" ;).

Har precis kommit hem från Borlängeturnén med Johanna. Blev kupolen, granngården, biltema och Aubiose. Var ett tag sen jag var på Aubiose och hade förhoppningar om att hitta nya, fina schabrak. Min stora passion i livet ;). Men dessvärre fick jag inte med mig ett enda hem. Dels för att jag har beslutsångest över vilket jag vill ha, och dels för att jag inte hittade något som jag kände att jag bara kunde DÖ för, som jag ofta brukar känna när det gäller schabrak..!

Däremot råkade jag hitta ett riktigt fynd idag. Ridstövlar såklart, fast jag egentligen inte behöver några. Och jag tror inte jag kan låta bli! Var ju faktiskt halva priset ;). Tretorn comfort var det jag hittade, gråa och skitsnygga. (svarta på bilden).




Jag behöver verkligen ett par stövlar som inte kräverså mycket skötsel som en läderstövel, då jag rent ut sagt misshandlar mina läderstövlar. Usch. Och jag har aldrig riktigt tyckt om tretorn advancestövlarna då jag inte tycker att snörningen är snygg alls. Så dessa skulle vara perfekta! Ska fundera lite så får vi se vad jag bestämmer mig för. Men sjukt snygga är dom!


Micaela

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: