Kaos!
2011-01-24 / 18:44:49 / Allmänt

Hallå, nu har det blivit långt uppehåll igen. Jag har haft en kaosartad helg, med jobb 10-18 båda dagarna, och eftersom att det inte går några bussar ut till stallet på helgerna har det blivit lite si och så med ridningen.

Men jag kan ju börja med att berätta att i torsdags, efter att vi pulsade runt i snön i onsdags, var Liptus väldigt lugn. Var ute i skogen med Johanna och Rosen och pulsade även den dan, en lång stig i skogen med massor av snö. Han blev rätt slapp i benen efter det kändes det som!

Fredagen blev det vila, pga jobb! trist men sånt är livet, tyvärr.

Lördag blev det samma pulsvända som i torsdags, fast åt andra hållet. Verkade som om det var ännu mer jobbigt idag, för båda hästarna. Blev rätt trötta båda två.
Söndag slutade med vila igen, eftersom jag inte tog mig till stallet så gjorde Johanna iordning stallet. Super att det gick att lösa så iallafall!

Kan ju iallafall glädjas åt att han fått ta i lite i djupsnön den här veckan, och det tror jag behövdes!



Bild från hopptävling i Leksand, maj 2010.


Micaela

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: