ny design och tisdagens ridning
2011-01-26 / 10:00:30 / Dagens ridpass

Nu har min syster Victoria fixat iordning bloggen och det blev ju superbra! :D Jag förstår ingenting hur man fixar sånt där, tur att hon är proffs!

Igår, tisdag, vart det ridning med Johanna och Rosen igen. Jag förväntade mig det värsta, eftersom Liptus var galen i måndags. Och han var, som vanligt, skitdryg på stallgången. Skrapar och hoppar runt. Men tro det eller ej, det var hur länge sen som helst som han var så trevlig att rida som han var igår! Han var SUPERMJUK och jättesammarbetsvillig. Allt bara flöt på i en fin form. Helt sjuk ökad trav, och gick superstadigt i förvänd galopp, och gjorde superbyten! Jag är helt chockad över min lilla(stora) häst. Det kändes verkligen som att jag bara kunde sitta och åka! Men gud så roligt det var! Nu ser jag fram emot kommande ridhustrippar, och träningar.

Idag blir det turné med Johanna till Borlänge. Ska bli roligt att åka ut på äventyr. Sket ju i att gå till jobbet igår pga att jag inte fått min lön, och jag behöver nu inte gå dit mer över huvudtaget. Vilket känns helt sjukt skönt! Nu ska jag bara plugga, och jobba lite på 47an istället. Där det inte jobbar puckade turkar! Ska bara hoppas på att jag får de innestående lönerna också, suck.

Nu ska jag försöka äta nånting, sen iväg till stallet och ge hästarna lunch och sen blir det Borlänge. Ikväll ska jag städa järnet så jag slipper tänka på det alls i helgen. Så tråkigt att städa på helgerna.



Bild från tävling i Leksand 2008



Micaela

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: