Så jävla förbannad!
2011-01-25 / 10:34:53 / Allmänt

Det är helt sjukt att man ska behöva tjata och tjata och vänta i flera veckor på att få sin lön. Även fast man blivit lovad att det aldrig skulle hända igen så händer det självklart, har inte fått en krona av min lön idag. Jag blir så less! Fast detta är sista veckan på jobbet, och jag går inte dit förrän jag har fått pengarna. Så har jag TUR så kommer pengarna på fredag, då slipper jag gå dit nåt mer. Mår bara skitdåligt av att vara där.

Idag blev jag alltså ledig, så ska ut till stallet med Johanna runt lunch och mata hästarna. Sen blir det ridning, måste ut och springa av herrn lite. Speciellt efter gårdagen då han var helt galen. Och som sagt så vill jag gärna att han är nere på jorden till helgen då det blir ridhuset. Får inte ut så mycket av det om han bara studsar runt, och jag kan ju bara tänka mig hur han blir om man ställer fram hinder när han är på det här humöret..!

Borde egentligen hinna med att dammsuga och skura golven idag också, men det får nog bli imorgon. Plockar bara lite idag, blir ändå stökigt på en gång pga katterna som har rally, så kan ju vara trevligt att det är lite trevligt till helgen. Och imorgon kommer Robin hem också :). Kommer bli en rätt fullspäckad sista del av veckan och helg. Med höhämtning, ridhuset, utgång, hämta skrivbord och skrivbordsstol, och förmodligen något annat som vi kommer på att vi bara MÅSTE göra, som vanligt!

Nej nu ska jag plocka lite, och sen har jag tänkt göra potatis och fiskbullar, är sjukt sugen på just det faktiskt!



Sommarbild på Prillan när hon var bebis


Micaela

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: