Torsdag och fredagens pass
2011-01-15 / 11:06:52 / Dagens ridpass

I torsdags red Marie Liptus, han var skitdryg i stallet och hoppade jämfota som vanligt. Men det gick bra så fort vi kom ut ur stallet, snäll och lugn. Vi skrittade och travade lite bara utan några speciellt krav.

I går, fredag, så tänkte jag att han skulle få vila. Men jag hade så mycket tid över innan jag behövde åka hem så jag tänkte att jag skulle skritta ut en sväng bara. Han var superpigg gick superbra. Han krånglade ingenting var lite förbannad i boxen bara eftersom han precis hade fått sitt em-hö. Efter en liten stund började mina kinder domna bort, och jag som trodde att det var ca -10 ute fick en chock när jag kom tillbaka till stallet och såg att det var -20. Inte konstigt att det var kallt! Tror Liptus blir piggare ju kallare det är :P.


Micaela

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: