hofors
2011-07-08 / 17:04:01 / Allmänt

Ska ta in pållarna ikväll så blir sent i stallet idag, men det känns bra för vill ändå inte rida i värmen. Ska försöka checka av lite på banan, en kortis bara. Det är tävling imorgon, och det känns bra att göra det dagen innan tycker jag. Inför morgondagen är jag ganska neutral, det får gå som det går. Han har visat att han både kan hoppa, och att han kan tvärvägra att hoppa den här säsongen så vi får väl se vad han är på för humör idag. Jag ska tvinga mig igenom två klasser tänkte jag, istället för att bli irriterad och åka hem om han krånglar i första ;P. Jag med mitt stora tålamod, haha.
´
Att jag är sjuk kanske inte gör saken bättre heller, har fortfarande feber och hostar som en galning. Men vill komma iväg ändå. Förra tävlingen var jag bakis (skyll mig själv pucko), och nu sjuk. Jättebra förutsättningar!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: