Hopplöst
2011-07-19 / 10:10:00 / Allmänt

Det var helt hopplöst att rida igår. Det spöregnade verkligen, och jag som hade åkt moppe till stallet (utan regnkläder) hade verkligen ingen lust att rida i spöregnet. Plus att Liptus inte var tipptopp i ryggen när jag klämde, han blir lätt lite öm om han står ute i regn i många timmar utan täcke. Så jag tog in honom och borstade lite, kunde använda svettskrapan och skrapa bort regnvatten! Sen fick han stå med skrim coolern för att torka snabbare, helt otroligt vad bra täcket fungerar! Han åt en tuss hö i boxen, sen var han i princip torr! Han fick gå ut igen i hagen, med täcke på.
´
Igår kväll kom Malin och Ida hit. Vi åt chips och drack vin, supermysigt! Hann även med att baka chokladbollar, vilket inte gick sådär jättebra. Blev mer gelébollar, men men..
´
Nu ska jag ta tag i köket, sen äta och PLUGGA. Måste verkligen idag, suck. Får ångest bara jag tänker på det. Sen ikväll blir det skogstur med Liptus, klättra ska vi göra :).
Gick inte så bra att ta kort med mobilen i halvmörker, men kan va kul att se nåt iaf!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: