hostar
2011-07-24 / 17:47:03 / Allmänt

hostar på som sjutton, det släpper inte. Åker till vårdcentralen i veckan om det inte ger sig. Funderar på om det är lunginflammation.
Ida skulle rida Liptus igår, men det blev lite sent så hon hann inte med det. Jag tog en skogstur i stället, det var meningen att det skulle bli enbart skritt på långa tyglar. Men jag blir så engagerad när jag sitter på den där hästen nu för tiden, han är så himla rolig att rida just nu! Så det slutade med en travtur där vi körde sidvärts och lite ökningar. Duktig pålle, han var superpigg så det var rätt kämpigt att hålla sig kvar i traven. Inte gjorde det saken bättre att jag hostade som en lungsjuk heller.
´
Imorse var jag upp tidigt och tog ut pållarna, kände mig sämre idag så jag longerade honom på banan. Orkade verkligen inte rida. Han var pigg och glad, gick i lång och låg form utan inspänningar och jobbade på. Duktig.
´
Har varit i Vassbo idag med Malin och Ida som hoppade Goldie och Irija. Herregud vad höjdrädd jag blev ett tag, fast jag stod på marken! Har filmat dem massor, så det dyker upp lite klipp här om ett tag. Nu ska jag äta mat och göra mig klar för att åka på 20-års fest! Med lunginflammation och allt ;). Men IMORGON ska jag vila... Kanske..
Det här är jag ikväll, som hostar över Robins korttrick ;).

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: