kaos
2011-07-20 / 15:09:21 / Allmänt

Har varit rena rama bombnedslaget i min garderob ett bra tag nu. Jag har inte orkat ta tag i det, men igår kväll så gjorde jag det tillslut. Gud så skönt det var efteråt! Och herregud vad jag är bra på att samla på skräp. Slängde massor av tomma burkar, flaskor och hästskor. Tog även hem massor av tvätt som ska fixas i helgen. Nu är det rent och fräscht iaf, hoppas det håller i sig ett tag.
´
Imorse när jag kom till stallet var jag fortfarande i fixartagen tror jag.. Smörjde två sadlar, tre träns och en grimma, jag som i vanliga fall är totalt värdelös på att smörja.
´
Är ni bra på att hålla ordning? Några tips? Jag är ett hopplöst fall..
´
Blev tyvärr inga efterbilder, men lovar att det ser MYCKET bättre ut nu!
´
´
Hoppas sadlarna blev glada ;). Ni får ursäkta de suddiga bilderna som dyker upp här stup i kvarten, jag är helt enkelt för slö för att släpa runt på kameran. Och iPhonekamerorna är tydligen experter på att sudda till bilderna =/.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: