ont i nacken
2011-07-13 / 18:09:19 / Dagens ridpass

Var i ridhuset igår och hoppade med Martina som hjälp. Liptus var pigg, och galen. Vi hoppade studs, trekombination och 5½a. Gick väl sådär, kändes inte topp direkt. Liptus var antingen av eller på, och jag med tror jag.. Men men, han var pigg iaf och det var skönt! Kom fel in på trekombinationen en gång och det blev supertrångt till tvåan. Så Liptus tvärnitar mitt i hindret och jag flyger av, tillsammans med bommarna som brakar åt alla håll. Och landar ganska illa tror jag, för idag har jag sjukt ont i nacken. Borde kanske åka upp på akuten, men eftersom jag har röntgat huvud/nacke så många gånger så gör dom det inte igen på några år. Jag har inte spytt eller nåt heller, så de kommer förmodligen bara hålla mig kvar för observation, och det orkar jag verkligen inte med. Höll på att bli galen när jag låg där sist för någon månad sen när jag gjort samma vurpa, bara ligga och glo i taket och vänta på att jag KANSKE ska börja må dåligt. Nej, jag stannar hemma. Har helt sjuk träningsvärk också, ont i armarna som sjutton.
´
Idag fick Liptus klättra på långa klätterstigen tillsammans med Harmony. Han var lite skum, blev arg när jag försökte jobba ihop honom och var allmänt tungjobbad. Men pigg när han fick springa utan krav. Jag gissar på träningsvärk. Han var väldigt fin iaf när jag väl fick igenom honom, men han var inte lättjobbad direkt.
´
Var ut på en tur på Grace idag också, samma vända, tillsammans med Martina och Johanna. Så min träningsvärk har fått sig en omgång och nu gör det ondare än någonsin :P. Men det var väldigt trevligt, rolig dam att rida det där!
´
Johanna var med och filmade igår, har tyvärr inte lagt in dem än. Men visar er när jag får dem. Har film på avramlingen också, haha!

1 Kommentarer
Ida:

Sv: Visst är det! Love it! :)



SKRIVET DEN: 2011-07-14 KL: 12:40:05 URL: http://idahjelm.se



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: