plugg och veckoplaner
2011-07-26 / 15:25:52 / Allmänt

har suttit i några timmar och lyssnat på föreläsning nu. Måste ta tag i den här kursen, för jag orkar inte läsa en extrakurs i höst. Den  är helt ok nu faktiskt, när jag kommit in lite mer i den. Religion, fundamentalism och våld heter den, och jag har fått väldigt många "aha-upplevelser" idag. Spännande!
´
Ska strax åka med Martina till Sveden för att titta på Martina Z som ska dressyrträna, jag kan behöva lite inspiration. Hade tänkt rida dressyr ikväll faktiskt, får se hur hostan känns lite senare. Imorgon blir det förhoppningsvis att åka till ridhuset med Johanna! Var länge sedan jag hoppade nu, två veckor sedan idag tror jag faktiskt. Måste iväg och känna efter lite.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: