Regn
2011-07-15 / 13:14:15 / Dagens ridpass

Precis när vi gick utanför stalldörren imorse började det såklart regna. Men jag bet ihop och vi tog en skrittur i skogen och på grusvägarna. Liptus var superpigg och glad. Jobbade honom lång och låg, och han var väldigt sammarbetsvillig idag. Vi mötte en gubbe som satt uppe i ett träd med en motorsåg också, konstigt tyckte Liptus. Men bensindunken som stod på marken tio meter längre bort var döläskig..
´
Nu har jag tänkt ha en regndag inomhus med städning, dammsugning och pluggning. Det känns av någon anledning som om det sista kommer skita sig, men vi får se.. Ska ta mig till affären också tänkte jag. Tråkigt.
"Fångsten" från våran blåbärspromenad för nån vecka sen..

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: