roadtrip
2011-07-18 / 12:10:38 / Prylbögen

Var till Valbo igår med Ida, och kikade lite. Var rätt skumt att köra själv så långt, men det gick bra och alla överlevde. Syrran med pojkvän tog snålskjuts med oss dit, för dom skulle in på ikea. Vi hade istället siktat in oss på hööks ;). Ville klämma lite på dels "fakedyóntränset", och deras nya lädergrimma med klinkers. Grimman var helt ok, men var väldigt smal över nosen. Och helst ville jag ju ha strass. Men var inne på att köpa den ett tag, dock ångrade jag mig och köpte en annan lädergrimma som var bredare och mer stilren. Känner jag mig själv rätt så tröttnar jag på klinkersen på två veckor.
´
Efter hööks var vi in en sväng på ikea, sen mat på mc donalds. Sen var vi tvungna att gå in på Hööks igen och fråga efter tränset som vi inte hittade. Och det skulle komma in idag, typiskt. Hittade lite småplock som rotborste, piggborste och hovpensel som fick följa med den omgången. Var rejält sugen på deras röda ridbyxor med grå skoning också, men jag höll mig från att ens prova. De kändes väldigt stela i tyget, får se hur jag gör med dem.. Blev sugen på att testa magic brush också, som de hade inne. Men nej, jag tycker det funkar bra med "riktiga" borstar.. än så länge!
´
På kvällen åkte vi hem till Ida med Malin och red ut en sväng, mysigt :). Liptus fick vila idag!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: