sjuk
2011-07-22 / 20:35:27 / Dagens ridpass

Ja, nu är det kört igen. Har hostat som en galning i tre dagar, och idag kom febern. Har varit helt kraftlös hela eftermiddagen och kvällen, var inte roligt att köra till Borlänge och hämta Robin kan jag säga. Var rätt orolig för att köra av vägen ett tag, blackouter och darrningar i hela kroppen var ingen bra kombo med bilkörning.
´
Var ut på en tur i skogen idag med Liptus, Johanna och Harry var sällskap. Ställde inga krav alls på honom idag, jag hade inte kraft till det. Nöjde mig med att han gick framåt, på långa tyglar. Han fick iaf springa av sig lite energi, bättre än inget. Ska försöka få Ida att rida honom nåt i helgen, så han får gå trots att jag är halvdöd.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: