sjuk
2011-07-04 / 18:31:48 / Allmänt

Nu har det brutit ut ordentligt. Kan knappt prata för jag är så förkyld, och har riktigt ont i halsen. Känns som om huvudet ska explodera, mindre roligt. Men jag måste försöka sätta igång Liptus ordentligt under veckan ändå, eftersom det blev mycket vilande pga skadan i hans hov förra veckan. Och vill väldigt gärna åka iväg på tävlingen på lördag. Får bli tömkörning idag tror jag minsann, så jag kan snyta mig under tiden ;). Har tänkt åka till ridhuset imorgon, men vet inte hur det blir med det nu när jag mår såhär. Men så länge det bara är snor, och inte feber, borde det inte vara så farligt. Får stoppa i mig lite ipren och ta med mina nässprayer, som för övrigt har frätit hål i min näsa nu.
´
Ville bara visa att jag lever i alla fall, kanske inte blir så roliga uppdateringar nu men håll tillgodo. Får inte direkt någon inspiration när jag ligger i soffan och slöar ;).

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: